Strony internetowe dla firm

Strony internetowe dla firm

zdjecie

Dobrze zaprojektowana strona www firmy umożliwia optymalną prezentację, a tym samym zachęca potencjalnych klientów do bliższego zapoznania się z ofertą. Żeby uzyskać ten rezultat, witryna przedsiębiorstwa musi zawierać określone elementy przyczyniające się do większej ilości kontrahentów.

Witryna internetowa jest dla przedsiębiorcy absolutnym obowiązkiem a także wizytówką firmy. Estetycznie i funkcjonalnie zaprojektowana strona z pewnością sprawi, że klienci spojrzą na nasze przedsiębiorstwo przychylnym okiem.Jest kluczem do zaistnienia w świadomości odbiorców. Rozgłos w sieci czy to za pomocą strony www czy profilu w social media stwarza o wiele większe możliwości marketingowe niż chociażby reklama w gazecie lokalnej czy też radiu. Witryna zaprojektowana i zarządzana przez fachowców przyczynia się do wzrostu przychodów dla firmy. Dodatkową istotną cechą tego typu rozwiązania jest całodobowy kontakt z klientem. Osoby zainteresowane niezależnie od pory dnia i nocy mogą zapoznać się z ofertą czy skontaktować się z przedstawicielami. Profesjonalnie zaprojektowana witryna przyciągnie uwagę nawet osób nie do końca zainteresowanych.

Najważniejszą cechą fachowo zbudowanej strony jest przejrzystość i estetyka. Za pomocą niewielkiej ilości tekstu i grafik powinna informować odbiorcę o ofercie, i o tym gdzie się znajduje. Najpierw w oczy powinno się rzucać logo firmy oraz krótki opis działalności. Stawiając na konkretny komunikat zapoznamy klienta z naszą ofertą bez zmuszania go do mozolnego scrollowania w celu znalezienia podstawowych informacji. Należy też pamiętać, aby zakładka opisująca funkcje oraz zachęta do rejestracji znalazły się na pierwszej stronie, najlepiej w pasku nawigacyjnym. Taki układ sprawia, że najbardziej pożądane działania na stronie znajdują się „pod ręką”.

Oprócz podstawowych informacji takich jak oferta, kontakt, opis firmy czy realizacji, ważne jest aby strona zawierała też dodatkowe informacje. Koszt napisania nie jest duży, ale buduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa , co przynosi korzyści na wielu płaszczyznach, nie tylko finansowej. Przykładem takich treści mogą być aktualnośći lub blog. Nie są to równoznaczne pojęcia aczkolwiek pełnią podobną funkcję i formę. Stanowią bazę informacji o firmie. Dzięki temu odbiorca dowiaduje się o aktualizacji oferty, realizacjach, korekcji cen usług. Ciekawym zastosowaniem bloga są też treści typu „szefie a klient powiedział”, gdzie pracownicy opisują zabawne i interesujące doświadczenia w pracy.Służy to ocieplaniu wizerunku firmy, a także pokazuje nam, że w danym przedsiębiorstwie panuje swobodna atmosfera przekładająca się na produktywność. Innymi przydatnymi treściami są tak zwane FAQ – Najczęściej zadawane pytania. Dzięki takiej zakładce klient zaoszczędza czas swój i przedsiębiorcy dowiadując się o istotnych rzeczach bez zwłoki.

Dobrze zaprojektowana witryna jest kluczem do sukcesu, dlatego ważne jest odpowiednie redagowanie i aktualizacja treści, rozmieszczenie zakładek a także przejrzystość i estetyka. Te elementy najbardziej wpływają na jakość strony przedsiębiorstwa.

Jeśteś zainteresowany naszą ofertą

Zadzwoń a nasz specjalista pomoże Ci w wyborze odpowiedniego rozwiązania